dimarts, 27 de setembre del 2011

La música que més em relaxa!

Companys de classe de música, sento el retard però la veritat esque encara no sabia com funcionava el blog. Avui us dire la música que més em relaxa i que em fa posar els pèls de punta quan l’escoltu!
Una d’elles es la cançó de Barcelona de la Montserrat Caballé i el Freddie Mercury, aquesta cançó em relaxa tant que a vegades quan fa mal temps o plou la posu i mentren ganes de plora de lo tant que m’agrada. No hi ha més paraules per dir, és PRECIOSA!
http://www.youtube.com/watch?v=HiB7Be0wNsg&ob=av2e
Una de les altres que també es de la Montserrat Caballé i la seva filla la Montserrat Martí és Tu et dins el meu cor, cançó que van fer per La Marató del 2010. Les cancons de La Marató sempre m’han agradat molt, l’any passat quan vaig sentir aquesta com un diria em vaig enamorar.

Dons companys ja sabeu les cancons que m’agradan ami i que em fan relaxa, ens veiem :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada